Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~dziobak11 | użytkownik

imię i nazwiskoPaweł Robak adresTomaszów Mazowiecki zarejestrowany23.02.2009 @10:20:41 ostatnio na stronie12.12.2016 @23:30:48

Ci którzy mnie znają wiedza jaki jestem... a jak chcesz coś wiedzieć to po prostu pytaj



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu13589273
digarty87 komentarze952 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~malpkia    11.05.2011 @22:25:50
Ja nie pytam czy czadowa czy nie, więc nie musisz wiedzieć, ja uważam, że jest czadowa, bardzo dobre to świetna ocena, tyle. Zatem dziękowałam za nią.
_______
~malpkia    11.05.2011 @22:16:59
szału ni ma, ale ocena czadowa ; ) dzięki.
_______
~Adso    11.05.2011 @21:47:38
dzięki za wizytę...pozdrawiam
~kosmo333    11.05.2011 @00:49:42
Oczywiście że nie mam nic przeciwko.
_______
Zapraszam do oceniania moich prac za co z góry serdecznie dziękuję.
~beta2    10.05.2011 @22:10:11
dziękuję
_______
"may angels lead you in"
~Paulinchen    10.05.2011 @20:41:13
każdy ma swoją interpretację, a w zdj. z mostkiem wcale nie chodziło o to, aby było prosto. Pozdrawiam
~eor8    09.05.2011 @23:11:06
podlewam jak ziemia całkiem wyschnie... :D
_______
Oceniam tylko digarty które mi się podobają
nie dziękuj oceniaj...
~eor8    09.05.2011 @22:45:07
Rewelka profilowe, też lubię rowery. Bardzo różnorodna galeria - także poobserwuję.
_______
Oceniam tylko digarty które mi się podobają
nie dziękuj oceniaj...
~wneeku    09.05.2011 @22:34:05
też nad tą gałęzią myślałem, ale jakoś mi nie pasowało inaczej jak próbowałem pociąć
dzięki
_______
pozdrawiam
~miecia1    09.05.2011 @22:05:04
Dzięki wielkie, oczywiście, że nie mam nic przeciwko miło mi że podobaja Ci się moje wypocinki hi hi
~alwaro    09.04.2011 @15:15:27
Dzieki za odwiedzinki
~xAniaa96x    08.04.2011 @23:56:20
oo faktycznie dodało się większe Dzięki wielkie ;D
~xAniaa96x    07.04.2011 @22:48:01
hej ! co do twojego komentarza: Mam takie małe zdjęcia, ponieważ większych nie mogę dodać :/ Jestem tu od niedawna i się jeszcze specjalnie nie znam, ale jest napisane że zdjęcie nie może mieć więcej niż 500 MG więc...
I dzięki za komentarz i ocenkę ;D
~verdix    06.04.2011 @21:11:23
dzięki za komentarz
~Tahyon    06.04.2011 @16:58:29
Tyle co do tej pory zauważyłem na Twoich portretach - jedna rada Słońce traktuj jak najgorszą zarazę. Robię w foto od dawna a nadal się boję tego czynnika. Cień łatwiej okiełznać i kontrastami łatwiej się operuje. Powodzenia
_______
Racja jest jak dupa - każdy ma własną

Ludzie nisko ocenili Twoją pracę. Więc weź się do roboty, trenuj i pokaż co naprawdę potrafisz.
~Tahyon    06.04.2011 @16:55:16
Pooglądaj kadry innych i bezczelnie kopiuj style Na początek dobre rozwiązanie. Jeszcze się wkręcisz - tego Ci życze
_______
Racja jest jak dupa - każdy ma własną

Ludzie nisko ocenili Twoją pracę. Więc weź się do roboty, trenuj i pokaż co naprawdę potrafisz.
-Tarsjusz    06.04.2011 @16:26:11
Dzięki wielkie, pozdrawiam
~justine773    20.03.2011 @21:12:28
nmzc
_______
Zapraszam do nas
~Kasiula97    18.01.2011 @23:06:45
Thx.
_______
"Życie jest momentem, eej ma być super"
~gatek    28.10.2010 @20:26:20
tsaaa... nie umiesz... jakbyś się przyłożył byś lepiej rysował niż ja... masz własny styl który mi się bardzo podoba ;*
~WindSower    03.10.2010 @12:06:19
dzieki :D
_______
Warto zajrzeć !!!! http://aniolciszy.digart.pl/
~BitterEnd    02.10.2010 @22:34:05
dzięki miło,ze sie podoba ;]
_______
My sfi-lullaby
~RobertAdam13    02.10.2010 @15:10:26
Dzięki za komentarz
_______
Zapraszam do mojej galerii.
-czarodziejoz    02.10.2010 @15:02:30
pięknie dziękuję za wizytę i za ocenę, pozdrawiam serdecznie i polecam się milej Twej pamięci

A
~justine773    09.08.2010 @12:02:15
czasem tak jest ze widzi sie cos ciekawego i akurat sie nie ma aparatu :/


pozdrawiam.
_______
Zapraszam do nas
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt